Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Zbyt kosztowna promocja :: zobacz komentowany artykuł


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~janek~

~janek~
  • Goście

Napisano 18 październik 2007 - 15:33

Jeśli miasto i gminy nie wypromują się same na swoich stronach internetowych, to nikt za nich tego nie zrobi. I weźmy przykład pierwszy z brzegu - z mojego Makowa. Strona internetowa ww.makowmazowiecki.pl wygląda jak obraz nędzy i rozpaczy. Nie ma w niej żadnych aktualności, nie ma zachęty dla inwestorów, wpisy gości są sprzed kilku lat (nikt tego nie aktualizuje). Czy nie szkoda w takim razie pieniędzy na utrzymywanie takiego poratlu? Czy naprawdę w Urzędzie i instytucjach podległych burmistrzowi nie ma ludzi, którzy mogliby pisać o sprawach swoich instytucji. Przydałby się bieżący wykaz imprez kulturalno-sportowych, przydałby się link z ciekawymi miejscami turystycznymi i historycznymi, przydałby się link przedstawiający ciekawych ludzi wywodzących się z tego miasta (tych przeszłych i tych dzisiejszych), czy chociażby wykaz nowości książkowych w Miejskiej Bibliotece Publicznej. Biedne to moje miasto, miasto leniwych ludzi, którym tak naprawde nic się nie chce, a którzy tylko potrafią narzekać. Weźcie się za porządna pracę, a władza niech nie ocenia kierowników jednostek po tym do jakiej partii należą, tylko za to co robią.

#2 ~POLMLEK~

~POLMLEK~
  • Goście

Napisano 10 grudzień 2019 - 08:55

Polmlek. Ćwierć wieku sukcesów i rozwoju. W roku 2019 przypada jubileusz 25-lecia Grupy Polmlek - firmy opartej tylko na polskim kapitale Grupa Polmlek świętuje w tym roku jubileusz ćwierćwiecza na rynku W 2019 roku mija ćwierć wieku działalności firmy Polmlek – prężnej rodzinnej firmy opartej tylko na polskim kapitale. Grupa Polmlek, na czele której stoi dwóch właścicieli Andrzej Grabowski i Jerzy Borucki , nieustannie się rozwija, modernizuje, rozszerza portfolio produktów zgodnie z najnowszymi trendami i nieustannie podbija nowe rynki zbytu. Właścicieli łączy nie tylko wspólny biznes, ale też podobne pasje i zainteresowania, i chociaż to dwie różne osobowości, razem tworzą bardzo skuteczny team. Rok 2019 to w historii grupy bardzo owocny czas, co znajduje odzwierciedlenie w licznych rankingach i plebiscytach. I tak 4 listopada podczas XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu, odbywającego się w Warszawie, Polmlek otrzymał Nagrodę Rynku Spożywczego 2019 w kategorii Wydarzenie Rynku Spożywczego 2019 za „akwizycję określaną mianem przejęcia 10-lecia w branży mleczarskiej: zakup udziałów Rolmleczu oraz przejęcie pakietu kontrolnego nad Lacpolem”. Dzięki połączeniu sił produkcyjnych Polmlek stał się wiceliderem rynku. W Rankingu „100 Największych Polskich Firm Prywatnych” magazynu Forbes Grupa Polmlek znalazła się na 33. miejscu. W Rankingu Wprost „Złota Setka Polskiego Rolnictwa 2019”, w którym nagradzane są największe i najlepiej rozwijające się firmy rolnicze Grupa Polmlek jest na 30 miejscu. Produkty Grupy również są doceniane przez konsumentów. W konkursie Lider Forum 2019 medale zdobyło aż pięć naszych produktów: śmietana 18%, jogurty z topperem, ser Gouda Warmia, Serki homogenizowane i masło ekstra 82%.
. Na uwagę zasługują wyróżnienia w corocznym Ogólnopolskim Święcie Sera w Olsztynie, gdzie Hitem Twarogowym zostały serki puszyste Capresi, a ser Gouda został serowym królem.
A wszystko zaczęło się w 1994 roku od małego punktu skupu mleka w Gąsewie. Panowie Borucki i Grabowski dostrzegli potencjał branży mleczarskiej i od tamtej pory z żelazną konsekwencją realizowali założoną strategię. Rok za rokiem następowały kolejne inwestycje. W 1995 r. zakup spółdzielczych zakładów w Olsztynie, a rok później w Gdyni. W 1998 rozpoczęła się budowa zakładu w Makowie Mazowieckim, we współpracy z firmą Onken, który jako Mazowiecka Spółka Mleczarska dołączył do grupy Polmlek w 2014 roku. Działając w ten sposób obaj założyciele Polmleku doskonale wpisali się w kurs sprawdzony w europejskim mleczarstwie, to jest permanentną modernizację, rozbudowę kluczowych zakładów oraz ich progresywną konsolidację. Panowie Grabowski i Borucki realizowali systematycznie wizję dotyczącą rozwoju firmy, polegającą między innymi na przejmowaniu mleczarni należących do zagranicznych firm, na przykład Dr. Oetkera czy duńskiej Arli. W ten sposób wykorzystali nie tylko zachodni know-how, ale też dobre imię znanych już na polskim i zagranicznym rynku marek. Kluczowym momentem w historii Grupy Polmlek był rok 2002. Firma zakupiła wtedy od holenderskiego właściciela zakład w Lidzbarku Warmińskim, produkujący lubianą przez Polaków markę serów dojrzewających WARMIA. Dla właścicieli Grupy stała się ona doskonałym punktem startu do rozszerzania gamy produktów nabiałowych Polmleku. W 2009 r. Polmlek znalazł się w pierwszej trójce firm mleczarskich w Polsce. Jego właściciele postanowili poszerzyć działalność i 1 października 2015 r. w portfolio Grupy Polmlek, dzięki przejęciu części firmy Agros Nova, znalazły się soki, nektary i napoje znanych polskich marek: Fortuna, Garden, Pysio i Sonda. W 2016 r. zakończyła się największa w Europie, a pierwsza tego typu w Polsce inwestycja Grupy Polmlek – w nowym zakładzie w Lidzbarku Warmińskim uruchomiona została unikatowa w skali Europy linia do przerobu serwatki na koncentrat białek serwatkowych WPC (Whey Protein Concentrate) oraz suszenia laktozy. Lidzbarska mleczarnia może się też pochwalić ultranowoczesną serownią, która przerabia do miliona litrów mleka dziennie, z zaawansowanymi technologicznie liniami do konfekcjonowania sera. W bieżącym roku uruchomiono Centrum Badawczo-Rozwojowe. 5 kwietnia 2019 roku została podpisana umowa, w wyniku której Polmlek kupił udziały Rolmleczu i dzięki temu przejął pakiet kontrolny nad Lacpolem. To pozwoliło na rozszerzenie portfolio produktów nabiałowych przede wszystkim o napoje fermentowane i mleko świeże, ale także znacznie zwiększyło moce produkcyjne całej grupy. W 15 zakładach produkcyjnych zatrudnionych jest ok. 3000 pracowników. Codziennie przerabiane jest 4,5 mln litrów mleka a w fabryce Fortuna codziennie produkowane jest ok. 1 mln szt. soków/napojów/nektarów. Mleko dostarcza prawie 8000 gospodarstw, a wyselekcjonowane warzywa i owoce pochodzą z upraw 100 polskich dostawców. Obroty firmy wzrosły z poziomu 600 mln zł w roku 2006 do 4.200 mln w bieżącym roku. Oprócz krajowej dystrybucji, produkty eksportowane są do 91 krajów na całym świecie. Wspaniali ludzie, odważne decyzje, zamiłowanie do innowacji... Jak mówią sami właściciele, tak ogromny sukces był możliwy dzięki temu, że spotkali na swojej drodze wspaniałych ludzi, ale również dzięki wielu odważnym decyzjom, zamiłowaniu do innowacji, strategii opartej na ciągłym rozwoju. Dostawcy surowców, którzy są pierwszym ogniwem w procesie produkcyjnym, bardzo cenią sobie otwartość i przychylność właścicieli firmy. Każde spotkanie z właścicielami przebiega w koleżeńskiej atmosferze, a jednocześnie nie da się nie zauważyć, że praca jest ich pasją i potrafią być bardzo konsekwentni w dążeniu do celu. Ich pasją jest historia Prywatnie obaj przedsiębiorcy interesują się historią: biorą udział w rekonstrukcji bitwy pod Grunwaldem, wspierają grupy rekonstrukcyjne istniejące w Gniewie i organizację wydarzeń o charakterze historycznym. Na terenie centrali Grupy w Pułtusku znajduje się pomnik marszałka Józefa Piłsudskiego na koniu, a wewnątrz budynku, na korytarzach, stoją rycerskie zbroje. Grupa Polmlek wspiera, unikając rozgłosu, nie tylko pasjonatów historii, ale przede wszystkim potrzebujących pomocy, głównie dzieci ciężko chore np. na serce, niepełnosprawne, po wypadkach. Wspiera organizacje charytatywne, jak Polski Czerwony Krzyż, stowarzyszenia i fundacje, w tym działające na rzecz dzieci, osób niepełnosprawnych i seniorów, kluby sportowe, straż pożarną, 
Grupa Polmlek to lider innowacji, firma znajdująca się w czołówce polskiego biznesu, jeden z większych polskich eksporterów. Jaki jest przepis na sukces właścicieli Grupy Polmlek? Tak silna pozycja rynkowa to dużo inwestycji w odważne rozwiązania, szczypta poczucia humoru i życzliwości dla ludzi, odrobina dobrych zbiegów okoliczności i przede wszystkim 25 lat ciężkiej pracy.


#3 ~Donia~

~Donia~
  • Goście

Napisano 10 grudzień 2019 - 16:29

A teraz w polmlek pracuja ludzie bez przyszłości w innych firmach.

#4 ~wazelina~

~wazelina~
  • Goście

Napisano 10 grudzień 2019 - 17:49

Jak to mówią:

"Oni udają, że płacą. Ja udaję, że pracuję".





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych