Skocz do zawartości

• (5 stron)
  • +
  • « Pierwsza
  • 3
  • 4
  • 5

Wysłał smsa i zasnął! :: zobacz komentowany artykuł

~lalka~

• Grupa Goście

Napisano 08 listopad 2008 - 11:05 #81

Wyświetl postUżytkownik kierowca dnia 7.11.2008, 09:58 napisał

Szwagierko, to że bedziesz obrazac i obrzucac wyzwiskami wszystkich na tym forum, szwagra ci nie zwróci, a nie najlepiej swiadczy o twoim poziomie. Emocje są zrozumiałe, ale nie tym tonem, nie tymi slowami... Niestety, prawda jest okrutna. Sama jestem kierowcą i wyciągam jeden morał z tego i innych podobnych wypadków: mogę jechać przepisowo, przestrzegac prędkości, a spotkam na drodze kogoś, kto wlasnie... - nie dośpi, spieszy się, zagapi, zagada - i ja lub ktos z moich bliskich nie wracamy juz do domu - tak jak trójka niewinnych ludzi z audi. To jest dla mnie najtragiczniejsze

Masz rację, popieram Twoją wypowiedź. Jakona pokaże się dzisiaj ludziom na oczy pisząc takie teksty
0

~~gość~~

• Grupa Goście

Napisano 08 listopad 2008 - 13:09 #82

Zgineły cztery młode osoby, kazdy z nich zostawił rodziny i bliskich którzy teraz przezywają ogromną rozpacz. Kazdy z nich był wyjątkowy dla swoich bliskich. Mateusz był najmilszym chłopakiem jakiego znałam. Jego dziecko, z którego tak się cieszył i na które tak czekał nigdy nie zobaczy swojego ojca. Obrzucanie się wyzwiskami w takiej sytuacji to nie jest najlepszy pomysł. Nikt z nas tam nie był i nie widział jak to się stało. Pozwólmy rodzinom w spokoju przezywać czas żałoby po swoich bliskich.
0

~Ania UPS~

• Grupa Goście

Napisano 08 listopad 2008 - 19:00 #83